strax ut en runda med mamma och alice.

nu ska jag strax springa en runda med mamma och alice,riktigt skönt ska det bli! det blir samma runda som igår, så jag hoppas det piggar upp mig lite..för jag är hur trött som helst, men jag ska nog ta att ringa alice strax,för att se om hon är klar..jag har egentligen inte något mer att säga, alice åkte väll hem för sådär knappt en timme sen..äsch, vi ses..kramar! ♥
föresten..det var ett bra tag sen jag hade 'dagens linnea' nu..jag ska försöka ha det imorgon eller något, jag har ju inte hunnit med att blogga så mycket nu i sommar, eftersom jag knappt varit hemma något,men nu ska jag försöka uppdatera minst 3 inlägg om dagen.

här är jag just nu,redo för en skön springtur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0