springtur med min älskade mamma.

nu har jag precis ätit lasagne hur gott som helst! jag älskar det verkligen..mumma! nu ska jag snart ut och springa en lång runda, 8 km..med mamma, ska bli skönt,så känner man sig så duktig efterråt, haha! annars så har jag inte gjort så mycket idag, hjälpte pappa med att klippa gräset, kan vara lite kul att göra det med åkergräsklipparen faktiskt,men bara lite..sen har jag varit duktig och städat mitt rum,pratat med sara i telefon,jag saknar henne något enormt nu,har inte träffat henne på ett bra tag nu..hon kommer iallafall hem på söndag, så då ska vi träffas igen..yes! imorgon så kommer min brorsson linus, för då ska jag passa honom.. ska bli hur kul som helst, det var några veckor sen jag träffade han nu,så jag saknar han övermycket nu..ni skulle bara veta hur go han är..jag älskar honom, något enormt! men nu ska jag se om mamma är klar, sen drar vi,
hörs nog senare,kramar! ♥

bilden har ni sett innan, men har inte så många andra på mig och mamma..haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0