passar linus.

nu har jag precis läst en saga för linus och nattat han..så nu sover han nästan, han kom idag vid halv 8 eller något sånt..så jag och mamma passar han idag, alltid lika kul att ha han här! jag har varit ute med han och lekt det mesta av dagen, gått en runda och så..gizmo är här med! innan ville han leka med lego..men jag sa att han måste sova först, och vi får leka med det sen när han vaknat..haha, så nu passar jag på att skriva ett inlägg, medans han sover..men vi hörs senare,vid 5-6 tiden..jag ska försöka uppdatera mer ikväll, men nu har jag egentligen inte så mycket att skriva, det får bli ett kort inlägg..

en bild på mig och linus från förra gången när han var här..jag älskar dig,gullet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0