jag saknar dig.

sitter med en stor filt och lyssnar på bra musik..jag känner mig trött ikväll, det har jag gjort hela dagen..trött i hela kroppen,men ska sova ut ordentligt inatt..och vakna upp på strålande humör! det lät väll bra? men iallafall..sen jag åkte hem från alice, så har jag bara suttit som fastklistrad vid datorn, snackat med michaela..jag saknar henne,övermycket..inte sett henne sen skolan slutade, vilket jag verkligen hatar! så vi få ta och träffas snart, alldeles snart..ja, inget bra är det väll på tv heller? jag har inte ens kollat, hade lust att åka till tingsryd och hyra film innan,men nej jag gjorde inte det..får göra det någon annan kväll istället, någon som vet någon riktigt bra? släng hit en kommentar isåfall..nej, nu har jag inget mer att skriva..helt tom i huvudet, ska försöka uppdatera bättre imon, om jag orkar. hejs!

slänger in en bild på mig och michaela då..inte bästa kvaliten men den duger,
bilden är ett år gammal..jag saknar våra minnen, jag älskar dig. ♥


Kommentarer
Postat av: michaela

söt bild... heheheeeee.

du är bäst linnea! jag saknar oss och våra minnen.

jag äslakr dig. ♥

2010-08-09 @ 22:25:09
URL: http://michaelaeklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0