gladdmuffins med marshmellows.

godmorgon!
jag bloggade ju aldrig igårkväll..jag vet faktiskt inte varför, hade ingen lust..sen skulle jag få bilder av alice som vi tog, men dom fick jag aldrig sen..haha! så då blev det bara inget inlägg..men idag ska jag försöka skriva några  idag,men iallafall så var ju jag hos alice från morgon till kväll igår typ, haha..härligt! jag kom väll vid 1tiden tror jag, då pratade vi bara,satt lite vid datorn..sen bestämde vi oss för att vi skulle baka kladdmuffins med marshmellows så det gjorde vi då, dom blev riktigt goda..sen när vi höll på att baka så ringde alice morbror, så några släktingar till alice skulle komma och hälsa på..så det passade ju jättebra att vi höll på att baka då, så dom kom sen..så vi var väll med thilda det mesta (det var doms barn då..på 8 år),gud vilken sprallig och glad unge..haha, vi hoppade på studsmattan tog kort och sånt med henne..sen vid 7tiden cyklade jag hem, och nu har jag vaknat för en timme sen..så nu har jag precis ätit frukost, satt upp håret..och tagit på mig jogging kläder, för jag ska ut med mamma och springa nu på morgonen,får väll se hur det går..det är ju rätt varmt ute, men det ska nog funka tror jag..har det bra!

här är en bild på mig och thilda från igår..himla go,tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0