en dag med mina tjejer.

kom hem från sara för en stund sen..jag och alice cyklade väll hem vid 3, tror jag det var..sen dess har jag ätit, pratat lite med mamma och så bara..så jag tyckte det var dags för ett inlägg nu, iallafall så cyklade jag och alice ner till sara idag på morgonen..jag råkade väcka alice när jag ringde, men lika bra att hon steg upp, haha! ja, hos sara har vi varit ute en runda, tagit lite bilder..(dom kommer upp här i bloggen ikväll)  pratat..och ja det vi brukar göra, en helt lugn och bra dag..det är ju så himla varmt och fint väder idag, så jag ska snart gå ut i solen vi hörs..kramar! ♥
slänger in en bild på mig,alice och sara från idag..jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0