du är mitt allt,mitt liv,min livslåga.

du är den jag behöver för att klara mig..det finns ingen som är så som dig, inte någon,inte så bra som du är,jag är så lycklig att just jag fick dig som bästavän, jag älskar att se dig skratta..när du säger något dåligt skämt,eller gör något dumt men kul bara, sen dör man av skratt..du är min livsglädje, du gör mig så jävla glad..jag fattar inte hur du gör? jag är så glad att jag har dig, du är obeskrivlig..om alla hade en sån bästavän som dig,då hade hela världen varit lycklig..jag älskar dig. ♥

här kommer några bilder på mig och alice, från igår..haha' flumbilder.





Kommentarer
Postat av: alice

det finns inget och skriva.. jag älskar dig mer än alla miljoner på jorden. <3

2010-08-05 @ 20:01:40
URL: http://aliceemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0