This One's For You

Helgen kom lika lägligt som vanligt. I fredags på jobbet var jag och en kollega på en pedagogisk diskussion. Trots att vi har ett praktiskt arbete är det en hel del möten och annat. Det varade 1,5 timma och sedan var vi tillbaka hos barnen. Slutade ett så när jag kom hem tränade jag och därefter körde jag till min storebror och spenderade kvällen där. Härlig fredagskväll! Idag kom dem till oss en sväng på middag så det var mysigt att få träffas lite idag också. Nu har jag sminkat mig och gjort mig klar inför kvällen. I eftermiddag ska jag köra till Alice i Kristianstad där hon ska ha 19-årsfest. Vi ska vara i hennes lägenhet först och sedan blir det utgång. Ska bli så roligt, ett gäng tjejer och kvällen är räddad! 
Med min fina storebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0