Lägenhetsvisning och minigolf

Min äldsta brorson sov över hos mig från lördag till söndag. Jag var hemma själv på kvällen/natten så jag blev glad att han ville komma hit. Min storebror och Milo lämnade av honom så vi åt middag ihop innan dem åkte hem igen. Senare bäddade jag och Linus ner oss och tittade på film och pratade. Inte ofta vi har egen tid bara vi två så det var verkligen mysigt! På söndagen åt vi frukost ihop med mamma och pappa och sen åkte vi till Ronneby. Vi tittade på en lägenhet som var väldigt fin och därefter spelade vi minigolf i brunnsparken. Jag spelar aldrig minigolf, har hänt två gånger i hela mitt liv, men det är faktiskt ganska roligt (när det går bra, hehe). Det tog sin tid och när vi var klara var vihungriga så vi var tvungna att äta. När vi ändå var i närheten körde vi ut till mormor och morfar en sväng. En så mysig helg med familjen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0