Dagarna som är

Det var inga svårigheter förra veckan att börja jobba efter en veckas semester, kändes inte ens som jag varit borta. Förra veckan var det en hel del barn på förskolan, men nu har de flesta gått på semester så det är nästan för lugnt om man får säga det, hehe. Vi försöker hitta på lite om dagarna så det inte ska blir långtråkigt för dem eller oss. Vi går till lekparker, fotbollsplanen, badar i bassängerna och leker ute på skolgården där skolbarnen annars är. Vi tänkte passa på att baka någon dag med imed att dem som är här denna veckan inte har några allergier.
 
Förövrigt så är livet ganska bra. Jag vill klaga på vädret, för det är inget riktigt sommarväder med strålande sol så man kan gå barbent. Det blir nog ingen riktig sommar i år heller, verkar tyvärr inte bättre. Just nu är jag glad så länge det inte regnar eller är kallt i alla fall. Men mest av allt behöver jag åka till havet och bara få vara. Sola, bada och njuta. Det är sommar för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0