Middag i lusthuset

I eftermiddag träffades jag, Annie och Malin i byn för att handla inför middagen ikväll. Sedan körde vi hem till mig och lagade mat. Det blev grillad kyckling med potatis, kall dressing och sallad. Vi satt ute i lusthuset och myste. Vad passade bättre min sista semesterdag än god mat och timmars prat med mina fina vänner. Får sådan energi av att umgås med personer som får mig att må så bra. Ganska logiskt egentligen, men ändå. Imorgon börjar jag jobba igen efter två veckors semester, men helt ärligt har jag inte haft söndagsångest sedan jag slutade skolan. Så skönt! Måste vara för att jag alltid har trivts så bra på jobbet, men nu är det sista veckan på denna förskolan, sedan är det nytt jobb och nya utmaningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0