Veckan som gått och helgen

Denna jobbveckan har sett lite annorlunda ut. Jag jobbar fortfarande 100%, men nu 40% på lilla och 60% på stora avdelningen. Så roligt att få vara med de större barnen. Det blir lite annat när man kan prata med barnen och de förstår så jag trivs jättebra där! I fredags kom jag hem till nybakade bullar som jag och mamma fikade på ute i solen. På eftermiddagen/kvällen firade vi mitt äldsta brorsbarn som har fyllt 9 år med tacos och fika. Brorsbarnen kom igår och sov över tills idag, så vi har hängt och myst! Igårkväll var jag på tjejkväll hos Annie också. Vi drack rosévin, grillade och spelade spel. Som ni säkert förstår har jag haft en toppenhelg med både familj och vänner. Så viktigt att ta vara på livet och alla sina nära. I fredags blev vi påminda ännu en gång om hur orättvist livet är och hur viktigt det är att inte ta sina närmaste för givet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0