29:e september 2016

Torsdagskväll är här och det innebär snart helg! Det går lätt att hoppa ur sängen på morgonen när jag vet att jag slutar tidigt. Timmarna gick fort på jobbet och hemma har jag tränat. Fick bli ett avsnitt av Grey's idag för det har jag inte hunnit med i veckan. Försöker titta på serier varje kväll för att varva ner ordentligt. Imorgon efter jobbet ska jag köra direkt till gymmet. Inte kört cx på evigheter för när jag har kunnat har det blivit inställt och sedan har jag inte kunnat, så jag har verklgen saknat det!
Älskar pälsjackor så kunde inte låta bli att köpa denna i måndags! Har en vit längre, men ville ha en kortare modell i svart också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0