Inte som planerat

Min helg blev inte riktigt som jag hade tänkt, inte alls faktiskt. Jag fick sådan magvärk i fredags och den släppte inte förens igår. Jag har legat ner hela helgen och vilat. Orkade inte ens stå så det måste varit något virus. Magvärk är det värsta, går inte att göra något liksom. Skulle egentligen till Emporia med mamma och syster, men det fick vi ställa in. Hade sett fram emot det så länge, hoppas vi hittar en dag nu så snart som möjligt! Jag som aldrig är sjuk lyckas alltid blir det är jag har något roligt inplanerat...
 
Idag mår jag som vanligt igen och kunde jobba. Vi hade barngenomgång på morgonen och sedan har dagen rullat på. Vi hade bara 6 st barn idag! Aldrig varit så lite barn sedan jag började där, men det var skönt med en lugn dag för ovanlighetens skull. Nu ska jag ner och äta kroppkakor! Mamma har lagat idag och oj vad jag ska njuta. Alldeles för länge sedan sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0