Banken & tjejmys

Jag körde till banken efter jobbet igår och pratade lite. Har inte så bra koll på allt eftersom det är så mycket man bör veta. Kändes bra att få information om endel av det i alla fall! Därefter hämtade jag mina systerdöttrar på dagis. Det är så mysigt att hämta dem när man möts av ett stort leende och kramar. Att vara deras moster är så speciellt! Vi gick hem och lekte och jag stekte pannkakor till kvällsmat. Det är typ det bästa dem vet! Sen myste vi alla tre i soffan tills det var dags för tandborstning och nattning. 
Ser ni hur stora dem är nu? Mina små tjejer. Väx inte mer nu, snälla ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa moster❤️

Svar: Älskar er mest!! <3
Linnéa Göstasson

2016-10-18 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0