11:e oktober 2016

Efter jobbet igår körde jag hem till Sara. Det var ett bra tag sedan vi sågs hemma hos henne så det var mysigt. Vi åt middag, drack te och pratade utan pauser. Så behövligt med bästispepp! Som alla tisdagar börjar jag tidigt och slutar tidigt, älskar det! Hann hem och träna, duscha och äta middag innan det var dags att bege sig igen. Det var föreläsning mellan 17-20 för alla inom förskolan. Den var bra, men väldigt drygt att sitta stilla så länge och lyssna. Enligt mig ger det mycket mer med en kortare föreläsning för tillslut blir man så trött att man är någon annanstans. Nej nu ska jag krypa ner och sova. Sovmorgon imorgon och det behövs efter denna dagen!
Bild från Amalfikusten och ett smultronställe vi hittade. Så vackert, som ett sagoland verkligen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0