Hälsodag

Denna tisdag har vi haft en hälsodag på jobbet! Vi började med en nyttig frukost tillsammans och därefter lyssnade vi på en föreläsning om hälsa. Sedan lunch och efter var det dags för workshops (olika träningspass/aktiviteter) som vi fick välja bland för några veckor sedan. Jag valde tabata och zumba så det tränade jag. Riktigt bra pass och extra roligt att få göra det på arbetstid. Som ni hör var det en dag för mig, lite gjord för mig kändes det som. Mycket skratt tack vare föreläsningen med. Han var grym! Behövs mer sådana människor i denna dystra värld. Hoppas ni har haft en härlig dag!
Mammas underbart goda kroppkakor! Vi äter bara det några gånger per år så det är alltid lite speciellt när dem serveras, hehe. Njöt verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0