LONDON - PART FOUR

Vår tredje dag i London började vi med att promenera genom Hyde Park till South Kensington
Det var väldigt fint på gatorna där!
Vi åt frukost på Le Pain
Beställde in varsin gröt och delade på en quinoa scone
Efteråt strosade vi runt i South Kensington. Vi gick så mycket under resan! Då får man se mycket och njuta av vädret så det är ju en win-win!
Som sagt så fina gator med fina byggnader!
Gick ett bra tag nere vid vattnet
Sedan hoppade vi på bussen...
och hoppade av någonstans? Hehe. Vi kikade i lite butiker i alla fall!
Stannade till på gräsplätten vid Big Ben
På kvällen åt vi middag på Piccolino som är en italiensk restaurang
 Vi beställde såklart pasta, med lax tog jag. Efteråt tog vi bussen till Liverpool street och åkte upp i Heron Tower och tog varsin drink. Magisk utsikt! Tyvärr fick jag inte ta bilder med systemkameran, men jag tog några med mobilen som jag ska visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0