28:e mars 2016

Idag har jag varit hemma själv tills mamma slutade jobbet. Jag har tränat, suttit ute i solen och packat inför London. När mamma kom hem gjorde vi vita kroppkakor till middag. Vi tycker mest om gråa så vi gör alltid det, men jag har inte ätit vita sedan jag var liten så det var väl på tiden. Det var såklart gott, men absolut inte lika gott som gråa! Nu ska jag slappna av framför Grey's. Serier är det enda som får mig att varva ner. Tankarna snurrade igårkväll så kunde inte somna på flera timmar.
 
Nedanför är några av Alice bilder från en lördagsbrunch hos henne förra månaden. Denna veckan ska vi verkligen njuta av många frukostar och middagar ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0