MIN STUDENT

 Jag har verkligen levt livet denna veckan - bal, poängjakt och student tre dagar efter varandra. Ska berätta om allt i olika inlägg! 
 
Igår tog jag STUDENTEN!!!! Lilla jag! Förstod inte det förens jag skakade av nervositet precis innan vi skulle springa upp på scenen. Vilken mäktig dag! Aldrig känt mig så lycklig som när vi hoppade på scenen och när jag sprang ner till alla mina nära. Efter kramkalas och saker hängande runt halsen gick alla studenter ner till byn för att åka flak. Det är en väldigt liten by, men det var sååå roligt ändå! Vi hoppade på flaket till musiken och sjöng allt vad vi kunde! Därefter hoppade jag in i cabben och åkte hem till min mottagning där min familj/vänner väntade. Mer om det kommer i ett annat inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0