22:e juni 2016

Denna veckan jobbar jag tre dagar - tisdag, onsdag och torsdag. Jag har verkligen kommit in i det nu. Allt var nytt för mig när jag började hoppa in i våras. Inte alls länge sen egentligen, men känner ju alla där så det gör mycket. Det är lite roligt för i stort sett alla av personalen hade mig på dagis när jag var liten. De har liksom sett mig växa upp och nu är jag vuxen. Ganska coolt! Märker redan nu hur mycket det ger att jobba med barn. Att se dem utvecklas och växa är verkligen häftigt! De sprider så mycket glädje också!
 
Efter jobbet idag har jag både sprungit och kört nya cx-passet på gymmet. Jobbigt och väldigt roligt, precis som det ska vara! Nu är det dags för Pretty Little Liars. Första avsnittet av säsong 7 har kommit. Peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0