Min födelsedag detta året

Min födelsedag var verkligen toppen på alla sätt. Vaknade av att mamma och pappa kom in och sjöng för mig. Bästa sättet att vakna på! Jag blir som ett litet barn igen när jag fyller år, jag vet inte, men det är bara sådan mysig känsla det där med att bli uppvaktad. Vi drack varm choklad i sängen och jag öppnade mina presenter. Till frukost gjorde jag belgiska våfflor för att lyxa till det. Resten av dagen spenderades i köket då jag lagade mat och bakade. På kvällen kom Alice och Sara över för att fira mig. Jag bjöd på mat och vårt deeptalk pågick i timmar, like always. Som ni hör kunde min födelsedag inte avslutats på ett bättre sätt. Så tacksam för alla fina människor i mitt liv! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0