Födelsedagsfirande för mig

Vi har haft kalas för mig idag med familjen och släkten. Det är så härligt när alla är samlade! Alla tycker jag är konstig för jag gillar kalas, men vem gillar inte att äta gott och umgås med de man tycker om? Det är ju det bästa som finns! Jag fick fina lattekoppar från Greengate till min samling och sedan pengar. Det är ju perfekt för då kan jag köpa vad jag vill. Så tacksam för allt, verkligen ♥
Jag bakade en chokladtårta med nougatfyllning och hallonmousse. Inte den vackraste direkt, men supergod blev den!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den var jättefin ju & supergod❤️ Tack för ett jättemysigt kalas☺️ Älskar dig hjärtat❤️ Ha en fortsatt härlig kväll😘

Svar: Åh vad snäll du är! :) Tack för att ni kom, så himla mysigt på alla sätt! Älskar dig massor!! <3
Linnéa Göstasson

2016-01-09 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0