Föreläsning i skolan

Idag har jag inte gjort speciellt mycket i skolan. Vi fick våra papper inför praktiken, pratade om gymnasiearbetet och därefter skulle vi egentligen slutat, men det var en föreläsning på eftermiddagen så vi fick stanna kvar. Hade ju önskat föreläsning på lektionstid istället! Väl hemma tog jag mig ut på en springtur och sedan styrketränade jag. Det är helt underbart att träna direkt efter en lång skoldag, blir så trött på att sitta ner hela dagarna!
Till middag lagade vi en gratäng som definitivt kommer göras fler gånger! Nu ska jag fortsätta maila runt och söka sommarjobb. Vill så gärna jobba på förskolan i sommar!
Igår kokade jag en saffransgröt på grötris. Min favoritgröt kryddad med saffran, blev absolut inte besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0