FAMILJEMYS NÄR DET ÄR SOM BÄST

Igår var båda mina syskon med familjer hos oss. Älskar när vi ses allihopa! Mamma lagade kroppkakor som är vår favoriträtt och jag bakade en äppelpaj. Vi njöt av allt gott, umgicks och busade med ungarna! Linus ville stanna kvar och sova över så det fick han såklart. Det är mysigt att bara passa en av dem ibland just för att man kan ge dem lite extra tid och kärlek. Det behöver dem! Han fyller åtta år första april och det känns verkligen att han har blivit större. Ikväll har vi firat farfar som fyllde år förra veckan. Vi var hemma hos min kusin som jag inte har varit hos på särkert sex år, ett tag sedan alltså. En härlig kväll i alla fall! Hoppas er helg har varit lika bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0