SISTA DAGEN PÅ ÅRET

Sista dagen på året. Tänk att imorgon är det första januari, ett helt nytt år. År 2017. Jag är spänd och förväntansfull på vad 2017 har att erbjuda.
Jag har aldrig haft några nyårslöften, men någonstans i bakhuvudet har jag alltid haft som mål att göra mitt bästa, umgås med personer som ger mig energi, göra saker som jag tycker är roligt och såklart vara lycklig. Att ge och ta kärlek är det viktigaste! 
 
2016 var ett bra år på många sätt. Våren var helt underbar! Sista året på gymnasiet innebar både student, bal och roliga fester. Vid sidan om skolan började jag jobba som vikarie på förskolan och innan jag tog studenten hade jag jobb där till hösten. Överlag har jag umgåtts mycket med familj och vänner, besökt Italien som jag länge velat åka till och nu i höstas fick jag förlängning på mitt jobb till maj måndad. 
Mina nio mest gillade bilder på instagram från detta året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0