DECEMBERMYS

Nu har nästan hela jobbveckan gått och förutom jobbet har jag inte gjort så mycket. De vardagliga sakerna som att träna och laga mat och myst i soffan på kvällarna. Igår testade vi den röda glöggen vi köpte på Kalmar Slott. Jag som inte ens tycker om glögg annars gillade den verkligen, extra gott med mammas nybakade saffransskorpor till. Det har varit alldeles vitt ute idag, dock ingen snö, men frost. Vi var ute och gick med de äldsta barnen i nästan en timme och det var så härligt. Njöt verkligen! Möttes av min syster och tjejerna när jag kom hem från jobbet idag. Bästa besöket! Jag har min lediga fredag imorgon, men jag jobbar extra och därefter ska jag passa mina systerdöttrar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0