LISTA

När mår du som bäst? Tillsammans med min familj och vänner och såklart när jag är utomlands!

Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer väl ibland när jag tittar på tv eller så

Vad var det senaste du åt? Dillstuvad potatis och spätta 

Om du var ett djur vad skulle du vara då? En hund antagligen för jag vill ha mycket kärlek och älskar att mysa

Hur är vädret just nu? Inte det bästa sommarvädret direkt, 14+ 

Vad tänker du oftast på? Framtiden. Det snurrar hela tiden i huvudet på mig

Din favoritfilm som liten? Astrid Lindgren var min favorit! Älskade verkligen Saltkråkan, Barnen i Bullerbyn och Pippi

Något du gjort som du är mest stolt över? När jag tog mitt körkort. Sådan magisk känsla! Hade kämpat så hårt och när jag väl fick mitt körkort, alltså den lyckan var oslagbar!

 

Hårfärg? Just nu har jag min vanliga hårfärg i botten, men är blond över

Godaste efterrätten? Chokladfondant

Favorit högtid? Julen helt klart!

Favorit månad? Juni och juli

Vilken var den senaste filmen du såg? How to be single

Favoritdag på året? Julafton!

4 saker du vill göra i framtiden? Se mer av världen, gifta mig, skaffa barn och leva lyckligt med alla mina nära.

Vilken egenskap tycker du är viktigast hos personer? Att vara omtänksam! Det är verkligen så viktigt att se till att de i ens närhet mår bra. 

Vilken är den bästa resan du har gjort? Usa-resan. Kan inte fatta att jag fick uppleva allt det, helt otroligt!

Vad lägger du mest pengar på? Kläder helt klart

Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Inte så glad för popcorn, men saltade tror jag

Serier du följer just nu? De jag följer som kommer med nya avsnitt är Grey's Anatomy, Pretty Little Liars, Chicago Fire, P.D & Med

Favoritblomma? Rosor

Favoritdryck på morgonen? Te

Gillar du att flyga med flygplan? Nja inte direkt, men älskar känslan att vara på väg någonstans

Om du skulle vinna en miljon, vad skulle du göra då? Tycker inte en miljon känns så mycket längre för det hade ju tagit slut så snabbt, men jag hade bokat en resa och bjudit med någon

Vem inspireras du av? Jag inspireras verkligen av allt - instagram, weheartit osv, serier, mina föebilder och människor jag ser

Samlade du på något när du var liten? Jag samlade på mycket, men mest klistermärken och suddgummin haha

Klackar eller sneakers? Har nästan aldrig klackar, men det är ju dösnyggt! Så sneakers - både bekvämt och snyggt!

Mörk eller ljus choklad? Mörk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0