THE LAST TWO DAYS

I fredags hade jag min sista dag på praktiken. Jag har varit där 10 veckor sammanlagt så det känns konstigt att jag inte ska dit mer. Innan jag slutade hade vi såklart kramkalas. På kvällen ville personalen tacka av mig så de bjöd med mig på en musikal. Hur snälla? Vi åt hemma hos en av personalen innan musikalen. Ett väldigt bra avslut! Dem är verkligen helt underbara allihopa! 
 
Igår blev det en roadtrip med mamma och pappa. Vi tittade på bilar och provkörde. Efteråt lunchade och shoppade vi litegrann. Hann bara med några få butiker, men fick med mig hem en ny jacka, löparskor och en mjukisdress så jag är nöjd. På hemvägen stannade vi till några timmar hos mormor och morfar. Vi åt paj och myste. Invigde löparskorna idag och det kändes jättebra! Har kört på Asics länge nu och de fungerar bäst för mig eftersom jag har hög pronation. Behöver ordentligt med stötdämpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0