12:e april 2016

Jag var bara i skolan två timmar idag, alltid skönt att få lite extra tid hemma! Jag har tränat och sedan var jag hemma hos en som ska sy upp min balklänning. Den är lite för lång, men snart ska den sitta perfekt! Känns bra att vara ute i god tid för det kommer bli mycket i slutet ändå. Jag har även lyckats få ledigt några dagar från skolan för att jobba. Trodde inte jag skulle få ihop det eftersom det är mycket inför nationella nu. Känns jättebra i alla fall! Kommer få jobba endel hemma med skoluppgifter, men det är det värt!
Åh snart är det dags för bal! Älskar att scrolla weheartit och pinterest för inspo bland alla klänningar, uppsättningar, smink, smycken osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0