Familytime is everything

Ni anar inte vad skönt det är med helg! Jag jobbar alltid så mycket på lektionerna i skolan och då är det extra skönt med ledighet. Tråkigt nog har vi flera prov framöver så känner mig inte riktigt ledig. Jag bjöd över min bror, Linus och Milo på middag ikväll. Det var så härligt att träffas och prata. Familjen och vännerna är verkligen det viktigaste med livet. Vad mer spelar någon roll, egentligen?
 
Imorgon får jag inte sova ut för klockan kommer ringa 06:00. Jag ska ta tåget till Malmö och Emporia med mamma och min syster. Det blir en tjejdag med shopping. Vad kan gå fel? Är säker på att vi kommer ha en toppendag. Har längtat! 
Sophia Bush är verkligen en av mina största inspirationer. Världen behöver fler människor som henne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0