En liten lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina syskonbarn! Dem gör mig så lycklig. 
Vad gjorde du klockan 8 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev mitt senaste inlägg
Det sista du sa högt? "Jag ska till Alice om en stund"
Det senaste någon sa till dig? "Okej"
Vad var det senaste du åt? En clementin
Vad var det senaste du köpte? En Loka tror jag, haha
Vad är det för väder hos dig just nu? Kvällssol. Älskar hösten när vädret är som idag!
Godaste glassmaken? Brownie! Gelato ska det alltid vara såklart! 
Sover du tungt? Nja, vaknar ganska lätt faktiskt
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Vad ser du om du tittar till höger? Min fotoram 
Favoritgodis? Tycker inte om godis speciellt mycket, men choklad gillar jag!
Hur många kuddar sover du med? Sover på 2, men har alltid 3 i sängen
Natt eller morgonmänniska? Morgon! Sover aldrig längre än till 9, vaknar oftast runt 8. Tycker verkligen om att vakna tidigt!
Snarkar du? Nej
Är du kittlig? Ja, lite
Stökigt eller välstädat? Välstädat! Vill alltid ha det rent och fräscht omkring mig
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Idrott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0