9/11

Idag skänker jag alla tankar till de som gick bort och de som förlorade någon 9/11 2001. Fruktansvärt hemskt! När jag var i New York i november förra året besökte vi platsen och två nya tvillingtorn har byggts upp. Vi hade en guide som berättade om allt och det skärde i hjärtat. Jag förstår inte att det faktiskt finns människor som vill göra någon illa. Kärlek är det finaste som finns och alla borde visa det. Bara kärlek, inget hat.
 
Skolveckan är slut och lektionerna gick väldigt lätt, antagligen för vi har jobbat i grupper och pratat mycket. Jennie och tjejerna kommer imorgon så det blir familjemys. Har längtat så mycket efter dem! Annars har jag inget mer planerat inför helgen. Hoppas på lite häng med vänner såklart!
Tvillingtornen jag fotade förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0