Tjejhäng

Idag har jag haft mina tjejer här! Alisa kom vid halv ett. Vi var tvungna att prata av oss eftersom det var någon månad sen sist, men efter ett par timmar gick vi ut och knäppte några bilder. Isabelle och Tracey kom vid fyra och då hade jag middagen klar. Det var så roligt att ses igen! Det går ofta lite långt mellan gångerna, så det är guldvärt när vi väl ses. Galet mycket prat om allt som hänt och skratt blev det som vanligt. Nu är jag full med energi igen! Får sådan energi av att träffa personer som betyder mycket. All kärlek till er girls! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ni är bäst bäst bäst! Älskar er❤️❤️

Svar: Älskar er! <3<3
Linnéa Göstasson

2015-10-28 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0