AUTUMN TAG

Vad shoppar du mest i höst? Stickat, jeans och skor

Vad ser du fram emot i höst? Gavin DeGraws konsert ser jag allra mest fram emot! Annars tycker jag det är så härligt med tända ljus och serietittande. Shoppingen är bäst på hösten och sen förstås fotodagar bland alla löv!

Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten? Inte än så länge

Vilket plagg gör den perfekta höstoutfiten? Polotröjan! Åh jag tycker det är så galet snyggt! Det finns ju i alla olika modeller och färger också.

Med vilka spenderar du en regnig höstdag med och vad gör ni? Enkelt. Med mina bästisar följt av tedrickande, filmer och prat om allt mellan himmel och jord. 

Favorit-sminkprodukter inför hösten? Rött läppstift. 

Höstpyntar du ditt hem? Tråkigt nog, nej. Kanske något jag skulle börja med? Älskar att inreda och en förändring är alltid roligt.

Vad är det bästa samt sämsta med hösten? Det bästa är den varma hösten i september. När det känns som en sval sommar, solen skiner, alla träd är gula och oranga och luften är friskare än någonsin. Det sämsta är när det blir mörkt alldeles för tidigt och det är ruggigt, kallt, grått och regnigt hela tiden. Då vill jag bara fly till värmen!

Favorit-nagellack i höst? Vinrött! Det är min favoritfärg under hösten på exakt allt.

Dricker du något speciellt i höst? Te såklart! Det dricker jag alltid, men när man är frusen är det extra härligt att kura ihop sig och dricka en kopp te.

Favorit-höstplagg? Skinnjackan!

Favorit-serie till hösten? Grey's Anatomy! Säsong 12 började förra veckan. Som jag har längtat!

Favorit-höstmånad? September!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0