14:e oktober 2015

Var med om något riktigt läskigt igår kväll när jag körde hem från gymmet. En stor älg med horn sprang ut 2 meter framför bilen. Jag kunde lika väl krockat, alltså ni anar inte hur nära det var. Blev så rädd och bara skakade. Usch! 
 
Onsdag idag och jag vaknade av mig själv runt åtta som vanligt. Gick upp och gjorde frukost och sedan sprang jag en runda. Hösten är bästa årstiden för löpning, perfekt väder! Mamma kom hem vid två och då hade jag middagen klar. Laxlasagne med spenat, stor favorit! Nu ikväll var jag på gymmet och på hemvägen var jag extra uppmärksam. Har alltid varit noga med det, men igår insåg jag hur viktigt det faktiskt är.
Lite träningsinspo med bilder på Hanna Andersson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0