Appreciate the little things

Nu var ännu en ny vecka igång! Måste erkänna att veckorna går liite långsammare nu när mina lediga onsdagar är borta. Det är väl okej att sakna dem även fast jag trivs jättebra på praktiken? Hehe! Det har varit riktigt ruggigt ute idag, men ska inte klaga för det har varit en väldigt fin höst överlag! Julmusik har börjat spelas och det börjar dra ihop sig inför jul. Längtar efter allt bak och mys!
 
Igår var jag hos Sara och åh vad mysigt det var! Vi hade som vanligt fullt upp med att prata, men vi handlade och lagade middag också. Uppskattar all tid med mina nära för det betyder så mycket. Det händer så mycket hemskt i världen och framtiden är oklar. Det gäller verkligen att ta vara på livet och njuta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0