Liten uppdatering

Här kommer en liten uppdatering om de senaste dagarna. Jag började min praktik i måndags. Nu har det gått tre dagar och jag trivs jättebra med både personalen och barnen. Min handleadre är toppen och det tycker jag är viktigt! Igår var vi ute i skogen ett par timmar och annars har vi lekt både inne och ute. Så härligt när barnen sätter sig i knät, håller en i handen eller kramar en. Barn kan verkligen göra en glad utan att dem vet om det!
 
I måndags kväll passade mamma och jag mina brorsbarn. Så mysigt att vara hos dem tills läggdags. Idag gav jag mig ut på en springtur efter jobbet. Jag har varit hes och haft en fruktansvärd hosta sedan lördags, men den börjar släppa nu. Jag som aldrig annars är sjuk *peppar, peppar* åkte på något. Inte känt mig alls dålig dock, utan bara halsen som varit lite krasslig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0