Citronmarängtårta

Igår fyllde pappa år och självklart åt vi lite extra gott. Jag gjorde en citronmarängtårta för första gången och den blev fantastisk god! Det tog sin lilla tid att göra tårtan, men det var den värd! Idag är det faktiskt inte vilken söndag som helst, utan första advent! Jag ska verkligen njuta av denna mysiga tid fram till julafton. Vi har redan bakat pepparkakor och lussebullar, men det ska bakas julgodis och saffransbullar också. Har inte köpt en enda julklapp än för jag har inte haft tid att åka till stan, så det måste jag ta tag i snarast! Gillar att vara ute i tid när det gäller presenter så det blir en personlig present, men jag har nästan alla klappar klara i huvudet så de ska bara köpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0