En liten lista

1. Om det var möjligt att ha en superkraft, vilken hade du valt?
Jag tror jag skulle valt att vara osynlig eller att pausa tiden.
 
2. Vilka är dina favoritbloggar?
Jag läser så många bloggar, men några av mina absoluta favoriter är: 1, 2, 3, & 
3. Vilken är din favoritplats på jorden?
Utomlands! Jag har inte en favoritplats direkt utan jag älskar att besöka nya ställen. 
 
4. Vad ser du fram emot?
Mycket! Jag försöker alltid hitta småsaker att se fram emot och inte bara stora saker som resor. Det blir lättare om man har saker att längta till. På lördag ska jag på födelsedagsbrunch hos bästis och på kvällen ska jag ut och äta med min mamma och mina syskon. Det ska bli så kul! Utöver det längtar jag efter sommarlovet såklart!

5. Har du något tips för att göra en grå och tråkig höstdag bättre?
 Bjud hem dina närmaste vänner på en brunch, middag eller fika. Ta en långpromenad, titta på en serie/film eller åk och shoppa. Gör vad du känner för tillsammans med någon du tycker mycket om! 
6. Vilket är ditt favoritklädesplagg?
Mina jeans och klänningar helt klart! 
7. Tror du på något övernaturligt?
Jag har lite blandade åsikter kring det, men jag tror på andar t.ex. 
 
8. Hur önskar du att ditt liv ser ut om 10 år?
Jag hoppas att jag har fått se mycket av världen, driver ett eget café med min storasyster och bor i ett fint hus med mannen i mitt liv. Jag vill verkligen gifta mig och skaffa barn. Det har alltid varit min dröm! Om 10 år hoppas jag att jag är lycklig och njuter av livet för varje sekund.
9. Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår
10. När mår du bra?
När jag är med mina bästa vänner och min familj. Det finns inget bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0