En bra lördag

Vilken bra lördag jag hade igår! Började dagen med födelsedagsbrunch klockan 11 hemma hos bästis. Bilder och mer om det kommer! På kvällen körde jag, mamma och mina syskon till Karlskrona för att äta på restaurang bara vi fyra. Det blir inte så ofta bara vi gör något ihop så det var verkligen mysigt! Tack för igår älskade ni. ♥ 
 
Nu ska vi köra en runda till mormor och morfar. Det var ett litet tag sen jag träffade dem så det ska bli kul. Ha en bra söndag ni också! 
Mamma och mina syskon 
Jag tog vitlöksmarinerad oxfilé med rödvinsås och pommes till huvudrätt
Gammeldagsvaniljglass med nougatsås till efterrätt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv fina du❤️ Det var verkligen jättemysigt☺️

2015-03-15 @ 15:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0