Konsertbiljetter till Gavin

Gissa vem som får uppleva sin dröm under en kväll igen? Biljetter är köpta till Gavin DeGraw i Göteborg 7:e november i höst. Är så lycklig! Galet att jag ska få se honom en gång till, bara ett år senare. 
 
Hur har ni haft det denna måndag? Min dag kunde inte bli dålig eftersom jag fick biljetter. På entreprenörskapen delade vi upp alla pengar vi tjänat ihop, därefter var jag hos tandläkaren för att ta bilder på mina tänder och till sist hade jag betygssamtal i specialpedagogik innan jag slutade.
Väl hemma tog jag mig ut på en springtur följt av styrketräning. Om ett tag ska jag laga middag, men innan dess ska jag fixa med lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0