Dagarna som gått

Alice och jag på midsommarafton! Vi gjorde egna kransar som vi faktiskt blev ganska så nöjda över
Grillad panini med pesto, tomat och mozzarella till lunch en dag. Saffranris, kyckling och limegräddsås till middag en annan dag
Lunch på Vapiano - ravioli med ricotta och spenat och tomatsås till
Mina systerdöttrar ♥
Ovanför ser ni några bild från de senaste dagarna och ja, jag gillar matbilder! Något jag inte gillar lika mycket är det här vädret som aldrig ändras! Juni månad, ärligt!? Skulle gissa på november faktiskt. Längtar efter att ligga på stranden och springa ner till havet för att svalka sig varannan minut. Att vakna upp till strålande sol och veta att det kommer bli en underbar dag. Det saknar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0