SAKER OM MIG

3 saker jag ser fram emot: 
⇢ London! Har velat åka dit i evigheter. Så taggad på konsert, shopping och att uppleva staden!
⇢ Gavin DeGraws konsert i höst! Såg han förra året och det var helt magiskt
⇢ Balen och studenten! Kan inte fatta att det händer om mindre än ett år, väntat så länge
6 saker jag gillar att göra:
⇢ Träna
⇢ Resa
⇢ Shoppa
⇢ Äta ute på restaurang
⇢ Roadtrips 
⇢ Åka till havet
 
2 saker jag drömmer om att jobba som:
⇢ Skådespelare! Det verkar vara det roligaste och mest lärorika enligt mig
⇢ Egen företagare! Inspireras av drivna människor och en dag hoppas jag att jag driver mitt eget café
 
4 saker jag vill bli bättre på:
⇢ Matlagning/bakning
⇢ Slappna av och stressa mindre
⇢ Höja mina betyg i skolan ännu lite till
⇢ Tro på mig själv mer. Har utvecklats något enormt genom åren dock
2 favoriter inom mat/bakning
⇢ Leila Lindholm
⇢ Roy Fares
5 favoritmaträtter:
⇢ Kroppkakor
⇢ Lax och potatismos
⇢ Ris och fläskfilégryta
⇢ Pasta med fläskfilé, kyckling, bacon, lax, räkor osv
⇢ Pajer med i stort sett alla tillbehör
5 saker som många inte vet om mig:
⇢ Jag är mycket mer rädd för framtiden än döden
⇢ Jag gråter aldrig inför någon och tror inte jag gjort det någonsin som äldre, förutom för mina föräldrar
⇢ Mitt huvud får aldrig vila för jag tänker och oroar mig om exakt allt hela tiden
⇢ Det enda sättet jag kan slappna av på är att titta på tv-serier. Antagligen därför jag behöver kolla något avsnitt nästan varje dag
⇢ Tills jag var ungefär 14 år hade jag aldrig haft huvudvärk, nu har jag det flera gånger i veckan
 
2 saker jag inte alls tycker är gott:
⇢ Ärtsoppa
⇢ Bönor
 
7 serier som jag gillar:
⇢ One Tree Hill 
⇢ Grey's Anatomy
⇢ Chicago Fire
⇢ Chicago P.D
⇢ The O.C
⇢ 90210
⇢ Desperate Housewives
2 serier som jag inte gillar:
⇢ Gossip Girl 
⇢ Alla tv-serier med tillagt skratt i bakgrunden
 
5 sanningar om mig:
⇢ Jag älskar att laga mat och baka
⇢ Jag tycker det är jättekul att bjuda hem folk på middagsbjudningar
⇢ Hatar att sitta still för länge! Tycker det är jättejobbigt i skolan eftersom man sitter ner hela dagarna
⇢ Jag tycker det är dötråkigt att städa, men vill alltid ha det rent omkring mig
 Jag uppskattar verkligen små saker i livet som en tjejkväll med vännerna, en tripp till stan eller att bara umgås med familjen
⇢Jag kan typ inte bli arg på någon förutom mina föräldrar, visar aldrig det i så fall
 
5 saker som gör mig till mig:
⇢ Bryr mig väldigt mycket om alla i min närhet. Hör alltid av mig och undrar hur alla mår
⇢ Mitt lockiga hår
⇢ Planerar allt som går 
⇢ Stressar alltid
⇢ Morgonmänniska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0