Los Angeles

New York och Los Angeles var de två ställen jag såg fram mest emot att besöka. Det enda jag var besviken på var att vi inte fick se stränderna i LA, men det är helt omöjligt att hinna med allt. Santa Barbara ska jag till någon gång iallafall. Det verkar underbart där!
 
Vi bodde jätte nära Hollywood Boulevard (gatan där alla kändisar har skrivit sina namn i stjärnor) Därifrån såg vi Hollywood skylten och det tyckte jag var häftigt. Vi åkte genom Beverly Hills (finaste gatan med alla dyra affärer) som är med i så mycket filmer. Vi skulle gå dit, men den var avstäng pågrund av bankrån. Nästa gång får det bli!
På kvällen när vi kom dit gick vi ner till Hollywood Boulevard
 Dagen efter gick vi ner dit på morgonen med guiden för att utforska den mer
 Mary-Kate och Ashley hade köpt sig en stjärna där
Och kändisarna hade skrivit texter och gjort hand och fotavtryck
 Hollywood skylten
Ett måste att ta en bild framför den trots att den knappt syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0