Det är helg

Kändes lite som jag drömde när jag körde helt själv till skolan idag. Kommer nog ta en vecka eller två att vänja sig vid det. Kan fortfarande inte fatta att jag har körkort. Helt galet! I skolan håller vi på med ett grupparbete med att starta en egen förskola från grunden, ganska kul faktiskt. Kom hem vid två och nu ska jag mysa med mamma resten av kvällen. Vi ska äta hummersoppa och titta på The Holiday. Den är så bra att jag måste se den igen! Har inte ätit hummersoppa sedan jag var i Egypten 2008 och har tjatat om den sen dess, godaste! Imorgon ska jag köra in till stan och spendera dagen där med bästis. ♥
En jättegod morotssoppa vi åt på min 18-års dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0