2:a januari 2015

Har ni haft en bra fredag? Jullovet har gått så snabbt och nästa vecka är det redan slut. Har iallafall min födelsedag att se fram emot och firandet.
På söndag fyller jag 18 år, om två dagar. Hur galet? Kan inte fatta det! Känns som jag fortfarande är 15 eller något sånt. Idag var jag en sväng hos Sara innan gymmet. Alltid skönt att prata! Det är nya pass på gymmet eftersom det är nytt år. Körde cx och bodycombat. Har aldrig testat bodycombat innan, men jag gillar ju att boxas så det var kul! Älskar att kombinera kondition och styrka. Hoppas allt är bra med er! Imon blir det födelsedagsfirande för mig så jag ska baka chokladtårta nu. Tycker inte om någon tårta annars, men choklad är inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0