REUNION

Igår träffades hela vårt gamla tjejgäng efter alldeles för lång tid ifrån varandra. Vi har inte setts alla samtidigt sedan höstlovet i 1:an, svårare än man tror att hitta en dag som passar alla. Jag hämtade upp Alisa och vi körde till Elaine och en stund efter kom Isabelle och Tracey. Jag hade gjort en tacopaj som jag tog med och vi satt kvar länge och pratade om gamla minnen från våra tre år på högstadiet. Timmars prat om allt som har hänt sedan vi sågs sist också såklart. Tack för igår tjejer! ♥
 
Idag blir det övernattning med mina bästisar och tidigt imorgonbitti ska vi upp. Vår första roadtrip ihop går mot Kosta spa. Har längtat! Behöver en heldag med mina två och bara njuta av livet. Detta är vår julklapp till oss själva som vi inte hann med i december. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0