Tjejernas lucia

Det blev endel julshopping igår med mamma och pappa. Älskar att strosa runt i stan, så mysigt! Vi tog en lunchpaus innan vi köpte det sista.
När butikerna stängde körde vi till mormor och morfar för att äta middag och träffa dem. Det var ett tag sedan jag var där så det känns bra att vi hann med det. Idag var jag tillbaka i skolan igen efter några veckors uppehåll, kan ju inte påstå att jag har saknat det. Huvudvärken kom efter en timme, inte alls roligt...Det var en ganska lugn dag så det var skönt. Efteråt hämtade jag upp mamma från jobbet och sedan körde vi direkt till min storasyster för att titta på mina systerdöttras luciatåg. De var så duktiga och så fina! Tänk när jag gick luciatåg, det är trots allt inte så länge sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0