Första studenfesten

Idag var det min sista dag på praktiken, nästan lite sorgligt faktiskt. Jag bjöd på fika, vi tittade på 9:ornas luciatåg i kyrkan, vi var ute och lekte och innan jag gick hade vi kramkalas. Barn är verkligen det finaste som finns, även om dem kan vara väldigt högljudda och lite jobbiga ibland. Små saker som de gör eller säger kan verkligen göra ens dag. Det är fint! Personalen är minst lika goa som barnen och jag ser redan nu fram emot mina fem veckor till våren. Det känns toppen att jag har trivts så bra! 
 
Ikväll är det dags för första studenfesten! Det ska börjas i tid! Det är 80-tals tema vilket jag tyckte var jättekul. Ska bli roligt att se hur alla ser ut.
Jag kör på rosa naglar, läppar och ögon eftersom det var mycket färgglatt då, håret löst och högt upp, sen skinnkjol och en spetsblus. Vi ska träffas vid åtta och klockan tio börjar festen inne i stan. Det blir en lång natt med massa dans, är säker på att det kommer bli grymt!
Fick fina presenter av personalen idag, blev så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0